Covet DIY istorija


Prisimenu save, pirmą kartus užėjusią į rankdarbių parduotuvę – didelis pasirinkimas, daug detalių ir sienom nukabinėti akmenėliai, tačiau nė nežinojau nuo ko pradėti. Nuolatos ieškodavau patinkančių papuošalų, tačiau parduotuvėse jų nerasdavau, mintyse paišydavau eskizus, kol sumaniau pabandyti juos įgyvendinti.



Dažnai rankdarbių parduotuvėse pardavėjos būna užimtos iki begalybės, todėl paklausus kaip pasigaminti tokią ir tokią apyrankę jos mostelėjo ranka, jog visko ieškočiau ten ir ten. Išsirinkau detales, kurių man visai nereikėjo ir pasirodo jos visai netiko mano norimiems papuošalams gaminti. O norint įsigyti visas reikiamas detales, nors ir vienam papuošalui, jos tai pat nemažai kainuoja. Nusivyliau ir galiausiai nuleidau rankas.

Kitas mano pasimatymas su papuošalų gamyba buvo daug daug vėliau, kai užsispyriau pati išmokti gamybos technikas, po truputį išmokau įsigyti tai, ko man reikia ir pradėjau gaminti išsvajotus papuošalus sau. Oi kaip buvo sunku, praėjo tikrai nemažai laiko! Visai neturėjau kantrybės, tačiau galiausiai man pavyko, po kurio laiko gimė Karikartel, kuris tapo darbu, kurį labai branginu.


Šį artėjantį pavasario sezoną masčiau, kuo galiu nustebinti savo mylimus klientus ir man toptelėjo puiki mintis – kodėl jų nepaskatinus kurti jų išsvajotus papuošalus namuose?

„Covet DIY box“ ir yra tai, apie ką aš būčiau svajojus prieš keletą metų, kai pradėjau mokytis gaminti papuošalus sau!



Share this:

CONVERSATION

1 komentarai (-ų):

  1. Jau turiu dėžutę, būtinai pasidalinsiu pirmaisiais savo papuošalais :) Dekoju už šiltą bendravimą!

    Laura

    AtsakytiPanaikinti